← Timeline
Avatar
Moshe Yanovskiy
(updated )

Вот письма счастья для Агари и Анегби начал рассылать - депутатам от коалиции.

Кто хочет - присоединяйтесь или пишите свои. Кто найдет ошибки и внесет исправления - буду весьма признателен

הח"כ  הנכבד
ראש המל"ל טוען כי את ארגון הטרור "אי-אפשר להעלים בהיותו רעיון" - בדומה לדברים שאמר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי וכך הצטרף לקמפיין של אויבינו.
https://www.ynet.co.il/news/article/hjdcexuua
גם דניאל הגרי וגם צחי הנגבי בטוחים שאנחנו ואתם - הנציגים שלנו - כל כך מטופשים שלא זוכרים את סופה של המפלגה הנאצית שנהרסה וסולקה, את המפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות שהתפרקה וסולקה, שאנחנו לא זוכרים עשרות מפלגות דומות שהתפרקו וסולקו, שלא זוכרים את טיגריסי השחרור של טמיל אילם שגם הם נהרגו והוכחדו יחד עם כל הרעיונותיהם האכזריים.
עליכם לתקוף ולהרוס את השקר המסוכן הזה!יש ללעוג להם ולרעיון הנתעב והשקרי הזה. זה כל כך קל לעשות עכשיו. זהו רגע הזדמנות טוב ללמד את כולם לא לדבוק ברעיון הזה, בשקר הזה!

בברכה,

דר' משה יאנובסקיחבר מרכז הליכוד

на этой страничке вы сможете скачать файл со списком мейлов депутатов от коалиции (по фракциям Единство Торы и ШАС пока не все, прошу извинить 🙁 ).

ראש המל"ל הנגבי: "את החמאס אי-אפשר להעלים", מוחים וקרוב של חטוף צעקו לו
ראש המל"ל ספג צעקות מהקהל בפאנל בכנס הרצליה באוניברסיטת רייכמן, שהחל באיחור בשל ההפרעות. בהמשך אמר הנגבי כי את ארגון הטר…
ynetWWW.YNET.CO.IL
Petition Government - Шомронский центр изучения экономической политики
Список адресов электронной почты депутатов от коалиции (2024 г.) в формате docx coalition_mailbombing 2024 Febr 11 в фор…
Шомронский центр изучения экономической …INSTECONTRANSIT.RU
To react or comment  View in Web Client
Comments (1)
Avatar
To react or comment  View in Web Client